23948sdkhjf

Hård kamp venter om fragtkunder på Femern Bælt

Pris og frekvens vil afgøre, om vognmænd sejler eller kører, når de krydser Femern Bælt, mener DTL
Mens de fleste forventer, at private bilister vælger tunnelen frem for færge, bliver der hård kamp om den tunge trafik, når Femern-tunnelen åbner i 2029.

Over 750.000 lastbiler fragtes hvert år over Femern Bælt, og de skal vælge mellem færger og tunnelen, når de i fremtiden skal planlægge deres ruter.

Ifølge adm. direktør i DTL - Danske Vognmænd,...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til FemernNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Tysk gigant sætter jagten ind på leverandører
Først til september ved vi, om svenskerne vil fjerne trafikpropper på jernbanen
Hollandsk rådgiver vinder millionkontrakt på ny trafikmodel
Sænketunnel, tyfon-sikre broer og kunstige øer: Danskere forbinder kinesiske millionbyer
Til sommer åbner byggepladsen for borgerne
Forskalling til tunnelelmenter på vej til produktion

Send til en kollega

0.109