Jørgen er en moden mand med venlige øjne og grå nuancer i fuldskægget.
Iført mudrede støvler, brune bukser og en orange arbejdsjakke med FLC-logo på ryggen gør han klar til det obligatoriske sikkerhedsbrief, før der er adgang til Danmarkshistoriens største infrastrukturprojekt.
Vi befinder os uden for Rødbyhavn på Lolland, hvor Femern-forbi...
På en kartoffelmark i Rødbyhavn sætter Danmark verdensrekorder i tunnelbyggeri
Femern-forbindelsen er verdens længste sænketunnel. Efter en sløv start tager projektet nu for alvor tager form på en byggeplads, hvor rekorderne står i kø.
Magnus Møller stringer freelance

Femern-byggeriet tager form i Rødbyhavn. Anlægsbudgettet er sat til 55,1 mia. kr. i 2015-priser. Magnus Møller
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til FemernNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer