Scandlines har ikke tænkt sig at kaste redningskransen, når Femern-forbindelsen åbner i 2029.
Rederiet agter at sejle videre, og nu sætter man så en yderligere streg under den strategi. Det sker ved at investere et tocifret millionbeløb i opgradering af infrastrukturen på terminalerne.
Nicolai Træde Vestergaard er operations excellence manager i ...
Kamp om Femern-kunder: Scandlines vil skabe "Formel 1-pitstop" ved terminaler
Trods udsigten til skarp konkurrence fra tunnelen investerer rederi nu et to-cifret millionbeløb i at opgradere infrastruktur

Scandlines er i fuld gang med at opgradere de gamle havneanlæg i Rødby og Puttgarden. Rederiet investerer millioner i være et attraktivt alternativ til Femern-forbindelsen Scanlines
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til FemernNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer