Det bliver med det yderste af neglene, hvis DB Netz skal være klar til åbningen af Femern-forbindelsen i 2029.
Det er i hvert fald det indtryk, som projektchef i DB Netz, Jutta Heine-Seela, efterlod, da hun gav en opdatering på konferencen RailCPH mandag, hvor især to ting vil give udfordringer.
Dem vender vi retur til.
KæmpeprojektSom tidligere...
I 2029 skal tyskerne være klar til Femern, men to ting giver bøvl
DB Netz har mere end travlt, hvis tyskerne skal være klar, til Femern-forbindelsen åbner i 2029. Især to ting presser planerne

Femernsund-tunnelen vil løbe 1,7 km under sundet. Projektet er kommet sent i gang, og det kan forsinke anlægget af tunnelen, siger DB Netz. DB Netz AG
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til FemernNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer