23948sdkhjf

Her er de største flaskehalse for jernbanen

Ny rapport sætter lokaliteter på de 15 største flaskehalse i Femern-trafikken. Fem af dem truer efter forbindelsen åbner i 2029
Enkeltspor, restriktioner på toglængder, fartreduktioner, stigninger og manglende kapacitet på rangerbanegårde.

Dette er blandt de flaskehalse, som allerede nu presser godstransporten på jernbanen og som vil fortsætte efter Femern-forbindelsen åbner i 2029. Det fremgår af en ny rapport, der er udarbejdet af Sweco på vegne af String og Greater Cope...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til FemernNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Politikere frygter at Femern-forbindelsen bliver mest for lastbiler
Stort flertal af tyskere kræver større beskyttelse af havmiljøet
Efter 15 måneders krig: Femern-entreprenør er på ’skammens lister'
Femern: Vi følger tidsplanen
International interesse for megaprojektet i Rødbyhavn
Fehmarn Belt Days klar til weekenden

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.095